CIAM-RATKAISUN HYÖDYT

Yhtenäinen käyttäjäkokemus

CIAMin ansiosta asiakkaasi pääsee kaikkiin kanaviin ja palveluihin yhden rekisteröinnin ja kirjautumisen taktiikalla. Asiakastiedot pysyvät aina ajan tasalla.

GDPR-yhteensopiva

CIAM hallinnoi tallennettua asiakasdataa ja huolehtii sen poistamisesta ajallaan. Näin vastaat GDPR-asetuksen vaatimuksiin.

Edullinen ja turvallinen

Aiemmin yritykset ovat kehittäneet asiakkaiden pääsynhallintaan omia ratkaisujaan. Nykyään se on kallis ja riskialtis vaihtoehto.

B2B- ja B2C-yrityksille

Verkkokaupoille asiakastilit ovat kaikki kaikessa. Suurten käyttäjäryhmien tehokasta pääsynhallintaa tarvitaan myös sähköisen asioinnin palveluissa ja jäsensivustoilla.

Henkilöllisyyden varmentaminen

Oman organisaatiosi ulkopuolinen käyttäjä, kuten asiakas, todistaa henkilöllisyytensä kertaluontoisesti sähköisen tunnistautumisen menetelmillä. Kun henkilöllisyys on todennettu luotettavasti, tieto tunnistamisesta siirtyy automaattisesti IAM-järjestelmään. Siitä eteenpäin kirjautuminen on käyttäjälle nopeaa ja sinulle kustannustehokasta.



Asiakastietojen hallinta turvallisella, käyttäjäystävällisellä ja saumattomalla tavalla on kilpailuetu, joskus jopa kriittinen valtti asiakassuhteessa.

CW_kuvitus_asiakas IAM

Vähemmän hidasteita = enemmän konversioita

Kaikki ostavat verkosta, mutta kaikki verkkokaupat eivät ole samanlaisia. Miten nopeasti saat maksun hoidettua sen jälkeen, kun tavarat on lisätty ostoskoriin? 

Asiakas haluaa edetä nopeasti, mutta verkkokauppias tarvitsee olennaiset tiedot ja varmistuksen siitä, että asiakas on se, joka hän kertoo olevansa. Moderni CIAM on keino vastata tähän pulmaan. Kysy meiltä lisää.

Jos haluat kuulla lisää CIAMin tarjoamista mahdollisuuksista, voit varata tapaamisen kanssamme.

Klikkaa tästä varataksesi tapaamisen