TUKISOPIMUKSEMME

IAM-tuki

Cloudworksin tuki takaa IAM-konsulttien saatavuuden tilapäistä apua varten virheiden tai pienten muutospyyntöjen yhteydessä. Tukitiimimme koostuu pätevistä konsulteista, joilla on asianmukainen tuotekokemus sekä kattava ymmärrys yrityksen IAM-ratkaisusta ja tarjoamistamme räätälöinneistä.

Tuotetoimittajan tavallisesti tarjoama tuki rajoittuu tuotteeseen liittyviin vikoihin, eikä sitä ole suunniteltu huomioimaan koko ratkaisua, kuten integraatioita, tietovirtoja ja ulkoisia lähteitä. Tästä syystä palvelumme on täydentävä.

IAM-tuki on tilauspalvelu, joka toimitetaan sovitun palvelutasosopimuksen perusteella.

Tekninen asiakkuuspäällikkö (TAM)

Tekninen asiakaspäällikkö (Technical Account Manager, TAM) on yrityksen ammattimainen sparraaja IAM:ssä. TAM varmistaa yrityksen IAM-ratkaisuun tekemän investoinnin optimaalisen hyödyntämisen ja auttaa laajennusten ja mukautusten pitkän aikavälin suunnittelussa.

Tekninen asiakaspäällikkö on tilauspalvelu, joka sisältää:

  • Tuotepäivityksiin ja uusiin ominaisuuksiin liittyvät tiedot ja suositukset, jotka ovat yrityksesi kannalta merkityksellisiä.
  • Neljännesvuosittaiset tilannekatsaukset, joissa tarkastellaan nykytilannetta ja tulevaisuuden suunnitelmia. Tarvittaessa säännöllisiä tapaamisia voidaan järjestää useammin.
  • Välitön mahdollisuus saada tapauskohtaista apua hätätilanteissa.
Jacob tietokoneen edessä

IAM DevOps

Tietoturvatyöskentely on jatkuva prosessi, ja siksi sitä on jatkuvasti mukautettava yrityksen kehitykseen. Tämä koskee myös IAM-alustaa uusien toimintojen ja sovellusten käyttöönoton yhteydessä.

Suuremmissa ympäristöissä, joissa muutosnopeus on suurempi, tämä asettaa vaatimuksia kehitys- ja muutosprosesseille. Cloudworks IAM DevOps on palvelukehys, jossa yhdistämme tuoteosaamisen "Lean"-menetelmään perustuvaan ketterään toimitusmalliin. Kehykselle on ominaista jatkuva priorisointi, keskittyminen käyttäjäkokemukseen ja hyötyarvoon, jakaminen pienempiin projekteihin ("sprintteihin") ja varhainen testaus. DevOps-t
iimi vahvistaa yrityksesti nykyistä hallintajärjestelmää ja varmistaa ennustettavan, kustannustehokkaan ja laadukkaan jatkokehityksen.

Bærumin kunta tehostaa pääsynhallintaa IAM DevOpsin avulla

Bærumin kunnassa on monenlaisia kunnallisia palveluja ja organisaatioita, mikä tarkoittaa hyvin monimutkaista pääsyvaltuusrakennetta. Tämä johti erittäin hitaisiin ja työlaäisiin manuaalisiin prosesseihin. Ratkaisuna oli automatisoida mahdollisimman paljon ja virtaviivaistaa loput.

Cloudworksin IAM DevOpsin ja Micro Focusin NetIQ-alustan avulla Bærumin kunnalla on nyt käytössään tehokas käyttöoikeuksien hallinta ja IAM-hallinta.

Lue lisää Cloudworksin ratkaisusta Bærumin kunnalle