Yhtenäinen käyttäjäkokemus

CIAM-järjestemä tarjoaa yhden rekisteröinti- ja kirjautumisratkaisun kaikkiin kanaviin ja palveluihin ja varmistaa, että asiakastiedot ovat aina ajan tasalla.

GDPR-yhteensopiva

CIAM hallinnoi kaikkia tallennettuja asiakastietoja ja huolehtii niiden poistamisesta ajallaan. Näin varmistetaan yleisen GDPR-asetuksen dokumentoitu noudattaminen.

Taloudellinen ja turvallinen

Perinteisesti yritykset ovat kehittäneet ratkaisuja itse, mutta tämä on sekä kallista että riskialtista turvallisuuden kannalta.

Soveltuu sekä B2B- että B2C-yrityksille

Asiakastunnisteiden hallinta on erittäin tärkeää sähköisessä kaupankäynnissä. Se on tärkeää myös jäsenjärjestöille ja muille organisaatioille, joiden toimintaan liittyy useiden käyttäjien rekisteröintiä ja kirjautumista.

Henkilöllisyyden todistaminen ja eID

Identiteetin todentaminen on kertaluonteinen prosessi, jossa käyttäjän henkilöllisyys todennetaan luotettavalta sähköisen identiteetin tarjoajalta. Kun käytetään BankID:n, Vippsin tai NemID:n kaltaisia identiteetin todentamistyökaluja, käyttäjä saa automaatisesti pääsyn IAM-ratkaisussa, kun henkilöllisyys on todennettu. Tämän jälkeen sisäänkirjautuminen on kitkatonta ja kustannustehokasta.



Asiakastietojen hallinta turvallisella, käyttäjäystävällisellä ja saumattomalla tavalla voi olla kilpailuetu ja joskus jopa kriittinen tekijä asiakassuhteessa.

CW_kuvitus_asiakas IAM

Vähemmän kitkaa = enemmän konversioita


Kaikki tekevät ostoksia verkossa, mutta kaikki verkkokauppakokemukset eivät ole samanlaisia. Kun tavarat on lisätty ostoskoriin ja olet valmis maksamaan, on suuri ero siinä, kuinka nopeasti verkkokauppa päästää sinut lähtemään.

Jos ihanteellinen CIAM-järjestelmä kysyy mahdollisimman vähän kysymyksiä, mistä asiakkaita koskevat olennaiset tiedot olisi kerättävä? Miten varmistetaan, että asiakas todella on se, joka hän väittää olevansa?

Jos haluat kuulla lisää CIAMin tarjoamista mahdollisuuksista, voit varata tapaamisen kanssamme.

Klikkaa tästä varataksesi tapaamisen